خانه / اخبار کوتاه / اقامه نماز عید قربان در فداغ به امامت حاج آقا نریمانی

شروع طوفانی استقلال در نقل و انتقالات/ عکس

پژمان نوری و مهدی نظری کاپیتان های دو تیم ملوان و فجر سپاسی و احمد جمشیدیان بازیکن فصل قبل سپاهان بعد از جلسه ای در دفتر فتح الله زاده رسما استقلالی شدند.

درباره‌ی فداغ نيوز

3 نظر

  1. salam,LARI mikhad ba poole mardom atraf be jaee berese ke namishe,, ama Gerashi va KHONJI O ewaz az jib khod kharj mikonand,, LARI MECLE Marmolak ast, etemad nakonid

  2. علی اصغر خاک بیز

    مردم همیشه در صحنه و خدا جوی گراش انتشار شایعه حمایت ابوالحسن فردوسی تنها کاندیدای گراش و مردم این شهرستان از سید شکرالله زندوی را تکذیب کردند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گراش من، طی روز های اخیر از طرف ستاد سید شکرالله زندوی کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر گراش،‌ اعلام شده بود که ابوالحسن فردوسی به نفع وی کنار رفته است و مردم گراش از ایشان حمایت می کنند.

    اما در گفتگو سایت گراش من با ابوالحسن فردوسی، وی حمایت مردم گراش و کناره گیری خود را به نفع سید شکرالله زندوی را به شدت تکذیب کرد و کاندیدها را به اخلاق مداری دعوت نمود.

    همچنین چند روز پیش اعضای ستاد سید شکرالله زندوی خبر حمایت علی اصغر حسنی نماینده کنونی مجلس شورای اسلامی را از زندوی در منطقه پخش کرده بودند که با تکذیب علی اصغر حسنی رو به رو شدند.

    علی اصغر حسنی در این خصوص گفت: تا به حال از زندوی حمایت نکرده ام

    گفتنی است دیشب مردم شهرستان گراش با تجمع در مقابل ستاد ابوالحسن فردوسی،‌حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام نمودند.

  3. با همبستگی مناطق، اجماع لاری ها راه به جایی نمی برد

    تحلیل آماری انتخابات پیشین مجلس شورای اسلامی در لارستان، خنج و گراش با تأکید بر وضعیت کنونی حوزه انتخابیه

    در این چند روز با اجماعی که نامزدهای لار انجام دادند، تمامی منابع خبری لار، سعی بر این دارند که به مردم تمامی مناطق القاء کنند که کار تمام شده است. تا جایی که لادستان از قبل طراوت بهار را تبریک گفته و سایر وب سایت ها نیز سعی در تزریق واهی پیروزی برای نامزدهای لار را دارند. غافل از اینکه در دوره پیشین انتخابات مجلس، آراء همه نامزدهای لار کمتر از 30 هزار نفر بوده است و به معنای آن است که حتی در صورت اجماع در دوره قبل، لاری ها پیروز انتخابات نمی شدند.
    ادامه را در وبلاگ فارس جنوبی دنبال کنید
    http://www.farsejonobi.blogfa.com

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 1 = 3