خانه / اخبار کوتاه / اقامه نماز عید قربان در فداغ به امامت حاج آقا نریمانی

صرفا جهت اطلاع- ویژه انتخابات

حسن روحانی در دوران رقابت برای نشستن بر مسند ریاست دولت یازدهم، وعده های اقتصادی زیادی روبه مردم داده . وعده کلی ایشون نشون دادن کلید به معنی ، باز کردن گره کور اقتصاد ایران بود . باید صبر کرد ودید رئیس جمهور جدید ، تا چه حدی به وعده هاش عمل میکنه .

————————————————————————

طرفدارای رئیس جمهور منتخب  لحظاتی پس از انتشار پیروزی قطعی ایشون ، خیابونای اکثر شهرای ایران رو آماج رقص وپایکوبی خودشون کردن .البته عده ای هم از بی تفاوتی  نیروهای انتظامی نهایت استفاده رو برده  و جشن مردم رو به بیراهه کشوندن

————————————————————————–

در فداغ  مردم بجای ساعت 8 صبح از ساعت 6 صبح جلو حسینیه ها تجمع کرده بودن تا واسه رای دادن اولین باشن .

————————————————————————–

مردم فداغ در انتخابات شورا و ریاست جمهوری الحق که سنگ تموم گذاشتن  وبه نوعی میشه گفت  پر شور ترین انتخابات فداغ بود . مردم حتی تا آخرین لحظات تمدید ساعت رای دادن هم پای  صندوقهای رای بودن .

————————————————————————

مسئولین انتخابات فداغ ، برای نوشتن مدارک اشخاص از نیروهای ، اجرایی گراش کمک گرفته بودن که با وجود افراد شایسته ، جای سئوال داشت

————————————————————————

آن روزها کمتر کسی حدس می زد که تنها کاندیدای روحانی انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم با بیش از 50 درصد آرای کل ،گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید و بر صندلی ریاست دولت آینده تکیهبزنه ، می گفتن در ایران مردم کارای عجیب  و خارق العاده رو زیاد انجام میدن .

———————————————————————-

جناب آقای جهان پناه عزیز که ارادتی خاص هم نسبت  به ایشون داریم قبل از انتخاب در یه محفل خصوصی گفتن که اگه من پیروز انتخابات شورا بشم ، در نظر دارم از شرق به غرب  واز شمال به جنوب فداغ بلوار بکشم و نام اونارو هم از رو پیشکسوتای فداغ انتخاب کنم .

آقای جهان پناه عزیز ، یادتون که نرفته !! الوعده وفا

———————————————————————-

به گفته حسن روحانی  رئیس جمهور منتخب مردم، برنامه‌های اقتصادی وسیعی از سوی دولت تدبیر و امید طراحی شده که با اجرای اونا  می تونیم  کشور رو به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

———————————————————————–

وعده اصلی حسن روحانی را می توان در این نکته جستجو کرد:” مردم در همان 2 ماه اول دولت تدبیر و امید آثار کارهای انجام‌شده را می‌بینند. برای از پیشِ‌روی برداشتن مشکلات اقتصادی برنامه یک‌ماهه، 3ماهه، یک‌ساله و 4ساله در نظر گرفته‌ایم.”  جناب روحانی وعده زودرس ندین لطفا ، اگه نتونید اجراش کنین  چی ؟

————————————————————————

یکی دیگه از وعده های جناب روحانی  اینه  ، اصل تامین مسکن ارزان برای جامعه ما و به خصوص نسل جوان، جزو برنامه‌های دولت “تدبیر و امید” است.   فقط خدا کنه این ارزونی مسکن مثل دولت فعلی نباشه ، فقط خدا کنه -همین

———————————————————————–

 

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 4 = 10