خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

شمارش معکوس برای پایان دنیا!!!

چندروزدیگردنیابه پایان خواهدرسید !!!
این شایعه ای بود که از چندی پیش دهان به دهان گشت تااینکه فراگیرشد واکنون مردم سرتاسردنیا باورکرده اند ،که بله دنیا درروزجمعه همین هفته به پایان خواهد رسید !!!

این شایعه درکشورهای اروپایی که خودرا پیشرودرتمدن دنیا میدانند نمود تازه تری پیداکرده است .
این شایعه تا حدی درکشورهای اروپایی شیوع پیداکرده که حتی به اصطلاح روشنفکران آن هم به این فکرواداشته که برای خود جایی امن دست وپاکنند.
واقعا خنده داراست که درسرزمین پیشرودرعلم، چندنقطه از یک کشوررا به عنوان جایی امن برگزینند وبه مردم توصیه نمایند که دراین دونقطه خبری از پایان جهان نخواهدبود .این دونقطه دوشهردرکشورترکیه می باشد که به توصیه کشورهای اروپایی مردم باید جهت درامان ماندن ، به آن دوشهر نقل مکان کنند .
به گفته ناظران هرچه به روزجمعه نزدیکتر می شویم جمعیت سرازیرشده به این دوشهرترکیه ای افزونتر شده است .
شاید دریک حساب سرانگشتی هم به بی محتوابودن این شایعات پی برد وآن اینکه اگر قرارباشد درروز جمعه همین هفته دنیابه پایان برسد پس تکلیف مامسلمانان که یک عمر مشتاق دیدار امام زمان خودمانده ایم چیست ؟مگرنه این است که خداوند به مسلمانان وعده داده است که امام شما درروز موعود ظهورخواهدکرد.

خبرهای رسیده به سایت فداغ نیوزحاکیست تعدادی از افراد ساده لوح از هم اکنون برای خود شمع ونان وآب تهیه دیده اند تابه قول خود در تاریکی که به وجودخواهد آمد درامان باشند .به این طرز فکرها فقط باید خندید وبس.
این درست که هرچیزی پایانی دارد ومامنکرپایان دنیانیستیم ولی دراین زمان نه .
مطمئن باشید که بعداز جمعه همین هفته شنبه ای هم خواهد بود وآفتاب عالم تاب مجددا طلوع خواهد کرد .
پس به این شایعات توجه نکنید ودردل خود به کوته فکران اروپایی بخندید .
وعده ما وشماعزیزان درروز شنبه هفته جاری (روزی که به قول اروپاییها دیگر جهانی وجودنخواهد داشت )

درباره‌ی فداغ نيوز

یک نظر

  1. من هم متعجبم که چرا مردم در این عصر تکنولوژی به خرفات توجه می کنند. ابتدا با بی توجهی از کنار این مسئله می گذشتم ولی روزبروز این شایعات پررنگتر می شود و ما را مجبور می کنند که باور کنیم اتفاق ناگواری خواهد افتاد. به نظر من ما باید به خدا توکل کنیم و از هیچ چیز نگران نباشیم. ما امام زمان (عج) داریم و بی شک در دوره آخرالزمان ایشان ظهور خواهند کرد و جهان را پر از عدل و داد می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + = 10